Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

Ο ΠΟΝΟΣ ΝΙΚΗΣΕ ΠΑΛΙ


Όταν με σκέφτεσαι το νιώθω
όταν σου λείπω μου μιλάς
στην αγκαλιά σου με ζητάς
όμως μακριά μου θες να μένεις

Ξέρεις τι θέλω, τι αγαπάω
τα χρώματα, τις μουσικές
τον πυρετό μου εσύ τον καις
κι όμως μακριά μου επιμένεις

Κι όταν σε ψάξω διψασμένος
να πιω από σένα φως και ζάλη
εσύ θα σκύψεις το κεφάλι
και με τα μάτια σου θολά
πριν φύγεις για άλλη μια φορά
θα πεις ο πόνος νίκησε πάλι

Μισή ζωή μισή χαρά
δεν την μπορώ δεν την αντέχω
καλύτερα να μην σε έχω
παρά μαζί και χωριστά

Ντροπή δεν είναι να φοβάσαι
ντροπή δεν είναι να πονάς
όμως μ' αυτόν που αγαπάς
είναι ευλογία να ξυπνάς
είναι ευτυχία να κοιμάσαι

Μα όταν σε ψάξω διψασμένος
να πιω από σένα φως και ζάλη
εσύ θα σκύψεις το κεφάλι
και με τα μάτια σου θολά
πριν φύγεις για άλλη μια φορά
θα πεις ο πόνος νίκησε πάλι

Όταν σε ψάξω διψασμένος
να πιω από σένα φως και ζάλη
μην σκύψεις άλλο το κεφάλι
και με τα μάτια σου θολά
έστω για μόνο μια φορά
μην πεις ο πόνος νίκησε πάλι

Στίχοι, Μουσική: Γ. Ανδρέου

8 σχόλια:

  1. εγω θα σταθώ στην ευτυχία να κοιμάσαι, στην ευλογία να ξυπνάς μ'αυτόν που αγαπάς...
    καλό βράδυ να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέρασαν μέρες χωρίς να στο πω
    "Το σ' αγαπώ δυο μόνο λέξεις..."
    αγάπη μου,πως θα μ' αντέξεις,
    που 'μαι παράξενο παιδί σκοτεινό.

    Πέρασαν μέρες χωρίς να σε δώ,
    κι αν σε πεθύμησα δε ξέρεις.
    "Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..",
    σου το 'χα πει ένα πρωί βροχερό.

    Θα σβήσω το φως κι όσα δε σου χω χαρίσει
    σε ένα χάδι θα σου τα δώσω.
    κι ύστερα πάλι θα σε προδώσω,
    μες στου μυαλού μου το μαύρο βυθό.

    Θα κλάψεις ξανά που μόνη θα μείνεις
    κι εγώ πιο μόνος κι από μένα,
    μες σε δωμάτια κλεισμένα,
    το πρόσωπό σου θα ονειρευτώ,
    γιατί μες στο όνειρο μόνο ζω.

    Στα σοβαρά μη με παίρνεις ειν' το μυαλό μου θολό
    είναι και ο κόσμος μου αστείος.
    Κι όταν με βαρεθείς τελείως
    ψάξε αλλού να με βρεις όπως με θες.

    Και εγώ που αγάπησα πάλι την ιδέα σου μόνο
    και κάποιο στίχο που σου μοιάζει,
    κοιτάζω έξω και χαράζει...
    έγινε το αύριο πάλι χθες.

    Θα σβήσω .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο πόνος νικάει μόνο τους αδύναμους κι αυτούς που δε θέλουν να προσπαθήσουν...Αλλά αυτοί που δε προσπαθούν είναι αυτοί που δεν αγαπούν!Δεν ήξερα ότι ο...Θηβαίος είναι τόσο αδύναμος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. nai, den kanei diakriseis.uparxei gia na sou leei oti uparxeis ti stigmi pou nomizeis oti den uparxeis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με το συμπάθειο,αλλά...παπάρια!
    Με φιλικούς χαιρετισμούς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. xaxa! nai! mporei! egrapsa auta pou koroideuw wres wres..varigdoupo kai apoluto..
    alli mera ximerwse simera!!
    filikotata too... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή