Σάββατο 26 Μαΐου 2012



Ένας σκύλος σηκώνεται στον αέρα. Μια γάτα ξαφνιασμένη νιώθει την υγρή ανάσα του στα αυτιά της. Γριά γυναίκα προσπαθεί να ανέβει τρία σκαλοπάτια ασθμαίνοντας.
Καπνός. Το στομάχι ανακατεύεται. Ανακατεύεται. 
Όργανα υγρα. Φίλοι που αναγνώρισαν στο μετωπο το σημάδι. Το είχα δει κι εγω μα δεν θέλησα να κάνω βήμα. Η μοναξιά μετά από καιρό φίλη ξανα. Συναισθήματα παλιά. Αναβίωση. 
Το στομάχι ανακατεύεται. Ανακατεύεται. Καπνός.
Ψάχνω την κυκλική επανάληψη. Της ευτυχίας. Την ευτυχία. Γέρος που προσπαθώντας να παρκάρει κορνάρει. Παλιοί γνωστοί κάποτε φίλοι. Η μοναξιά εχθρός ξανά. Η χαμένη κοινωνικότητα τρόμος.
Υπάρχει ένα σημάδι που δεν μπορείτε να νικήσετε. Μέσα μου; Που; Το μίσος είναι η μοναδική πραγματικότητα. Που είναι το όπλο μου;
Shame και Αποκάλυψη. 
Το στομάχι ανακατεύεται. Καπνός. 
Ένα es muss sien πάντα μπροστά. Βάρβαρο σκληρό. Αποκάλυψη. Το οργανο υγρό. Shame. 
Es muss sien! Es muss sien!
Καπνός. Το στομάχι ανακατεύεται. 
Κενότητα. Είμαι απόλυτο κενο. Κενό. Μα κι εδώ αβάσταχτα ελαφρύ,αραχνιασμένο, es muss sien. Παραισθήσεις. Που είναι το όπλο μου;
Beat poetry. Beat poetry.
Τίποτα δεν αλλάζει. Μόνο οι αιώνες αλλάζουν. 
Ζω στη γενιά των αρουραίων. 
Rat poetry. Rat poetry.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου